loading...
تخصصی عربی و قرآن
آخرین ارسال های انجمن

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا بشوی تو ، ساحلت خواهم بود

 

ای یار اگر تو قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود !

 

سال نو را به تو عشقم تبریک میگم

***********

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار / نوروز، جاودانه ترین جشن روزگار

نوروز مبارک

***********

اس ام اس نوروز

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

نوروزتان پیروز

***********

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

***********

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم،

ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!

سال نو  مبارک

***********

لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال نو مبارک

***********

سال 91 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم

سال 92 مثل اجدادش نارفیق نباشه  و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه . . .

به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

***********

اس ام اس عید نوروز جدید

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند

عید نوروز مبارک

***********

آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز / خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز

آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟ / کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز

اللهم عجّل لولیک الفرج

***********

مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

گل من را بهاری بی خزان است / گل من مهدی صاحب زمان است

اللهم عجّل لولیک الفرج

***********

یادت باشه : تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه !

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sina در تاریخ 1392/01/25 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

خندیدم ولی باید بیشتر سعی کنیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبسایت تخصصی قرآن و عربی مدرسه نمونه دولتی پسرانه ی سید رضی اسلامشهر خـــــوش آمدید.این وب سایت فقــط از دانش آموزان خود مدرسه عضــویت میپذیرد. دوستان خــــارج از مدرسه عضویتشــان رد می شــود مگر اینکه از دانش آموزان سال قبــل این مدرسه باشند و یا از دانش آموزان دیگر مدارس باشند که صادقانه بخواهند در این وبلاگ فعالیت داشته باشند که در این صــورت به طور مشــروط با عضویتشـان موافقت میشود. نــــام کاربـــــری شما باید نام و نام خانوادگی + عدد 92 باشد. یک مثال برای ساخت نام کاربری صحیح : علی احمدی= ali-ahmadi92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در آینده می خواهی چه کاره بشی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 542
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 8,687
  • بازدید کلی : 136,996
  • کدهای اختصاصی
    مدرسه نمونه دولتی سید رضی seyedrazi