loading...
تخصصی عربی و قرآن
آخرین ارسال های انجمن

با سلام.نرم افزار my TV یکی از بهترین نرم افزار هایی است که در ویندوز اجرا میشود.این نرم افزار یک player است.با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمامی کانال های فارسی زبان و بلا استثنا press tv و العالم و امثال این شبکات را به طور آفلاین و بدون نیاز به اینترنت تماشا کنید.من به شخصه هر چی از این نرم افزار بگم کم گفتم!در ضمن این نرم افزار که لینک دانلودش در پایین صفحه قرار دارد،نگارش و یا همان ورژن آخر این نرم افزار است.(ورژن 8.7)

 

 

فواید این نرم افزار:

بدون نیاز به نصب نرم افزار در درایو های کامپیوتر خود!

قابل تماشا تمامی کانال های سراسری(شبکات 1،2،3،4،خبر،آموزش و قرآن)

قابل تماشا شبکات برون مرزی اعم از: شبکات جام جم،العالم،پرس تی وی،لبیک،کوثز و آی فیلم

قابل تماشا شبکات دیجیتالی اعم از: شبکات پویا،نسیم،تماشا،سلامت،ورزش،بازار و ...

قابل تماشا تمامی مکان های مقدس مانند مشهد الرضا،مکه مکرمه،مدینه منوره و ...

قابل تماشی تمامی شبکات استانی کشور

دارای تمامی موج های رادیو

همچنین این نرم افزار میتواند رمان های پروین اعتصامی و دیگر شعرا را پخش کند

این نرم افزار میتوانند تمامی سوره های مبارکه قرآن کریم را با صوتی دلنشین تلاوت کند

دیگر امکانات این نرم افزار میوتان به دارا بودنِ جدول لیگ برتر،اوقات شرعی،تست سرعت اینترنت،تغییر آدرس آی پی و.. اشاره کرد!

این نرم افزار تمامی شبکات خود را کیفیت های متفاوت با توجه به قدرت کامپیوتر خود تقسیم بندی کرده است.


توجه:لازم به ذکر است که دانلود این نرم افزار رایگان است.ولی برای ملاحظه و تماشا کانال ها میبایست این نرم افزار را از طریق اینترنت خریداری کنید که مبلغ آن چیزی بیش از 4 هزار تومان نیست!البته قبل از خرید این نرم افزار شما میتوانین فقط شبکه یک را آن هم با کیفیت 64 تماشا کنین.

دانلود نرم افزار

محقق ایرانی موفق به ساخت دستگاهی شد که مانع از کپی‌برداری فیلم از روی پرده سینما می‌شود.

حجت قادرپور محقق ایرانی با بیان اینکه کپی برداری سودجویان از فیلم بر روی پرده سینما گاهی معضل بزرگ بخش فرهنگ جامعه می‌شود، گفت: گاهی فیلم‌ها از روی پرده کپی برداری‌شده و در بازار سیاه به فروش می‌رسند که در این شرایط سود فیلم برای تهیه‌کنندگان آن از بین می‌رود.

وی افزود: دستگاهی که طراحی شده است مانع از کپی‌برداری فیلم از روی پرده می‌شود.

قادرپور با بیان اینکه امواجی قوی‌تر از امواج رادیویی وجود دارد که می‌تواند دوربین را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: این دستگاه جدید از طریق امواج قوی‌تر از امواج رادیویی مانع از کپی‌برداری فیلم می‌شود.

به گزارش فارس این محقق کشورمان اظهار داشت: این دستگاه امواج نامرئی قوی‌تر از امواج رادیویی را به روی پرده سینما منتشر می‌کند، این امواج پس از بازتاب شدن به روی پرده سینما از سرقت و کپی برداری فیلم جلوگیری می‌کند بنابراین با استفاده از این دستگاه دیگر امکان فیلم‌برداری از پرده سینما وجود ندارد زیرا پرده سینما هنگام فیلم برداری کاملا مخدوش می‌شود.

وی گفت: این امواج نامرئی هیچ گونه آسیب و ضرری به بدن انسان نمی‌زند بنابراین مخاطبان بدون هیچ خطری می‌‌توانند به راحتی فیلم مورد نظرشان را تماشا کنند.

قادرپورافزود: این دستگاه ضمن استفاده برای پرده سینما می‌تواند برای پرده سالن کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمینارها نیز کاربرد داشته باشد.

 

یافته هاي جديد دانشمندان نشان مي دهد، نوشابه يك عامل خطرزا براي بيماري هاي قلبي است.

 
به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ بررسي محققان انگليسي و آمريكايي نشان مي دهد، افرادي كه نوشابه و به طور كلي نوشيدني هاي گازدار مصرف مي كنند، خود را چند قدم به مرگ نزديك مي كنند.

گفتني است دانشمندان معتقدند كه گاز و شكر موجود در نوشابه مي تواند فشار خون را ناگهان افزايش دهد و بالارفتن فشار خون و نبود تعادل در فشار خون افراد را به مرگ نزديك مي كند.


گفتني است نوشابه هاي گازدار، هيچ ماده مفيدي ندارند و تنها باعث چاقي و افزايش وزن مي شوند.

نوشابه باعث تثبيت چربي ها به دور قلب مي شود و باعث مي شود اين چربي ها مشكلات قلبي زيادي را به وجود آورند و در نهايت باعث سكته قلبي شوند.

نرم افزار کاربردی اسکن Droid Scan Pro که برای تبدیل کردن عکس ها به فرمت های پی دف اف به بازار ارائه شده است این نرم افزار اندروید به سادگی از تصاویر گرفته شده از از دوربین گوشی شما آنها را با چند کلیک ساده به فایل های پی دی اف تبدیل می کند .

ویژگی ها:
 
تبدیل گروهی عکس ها به فرمت pdf
پردازش بالای تصاویر
تبدیل عکس تا ورقه A4
به روز رسانی و قابلیت اشتراک

 

دانلود

منطقه خلیج فارس، حجت الاسلام حسین مرشدی افزود: دبیرخانه این جشنواره پیشنهاد داد طول این زنجیره انسانی را به استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان نیز توسعه دهد که قرار است هماهنگی‌های این موضوع را استانداری هرمزگان انجام دهد.

 

وی گفت‌: بر اساس تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره امسال با مشارکت استان‌های ساحلی خوزستان‌، بوشهر‌، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به همراه استان تهران با محوریت هرمزگان برگزار می‌شود و با توجه به استقبال سایر استان‌ها از جشنواره خلیج فارس‌، علاوه بر استان‌های ساحلی از نفرات برگزیده سایر استان‌ها که حداکثر تا ۶ اردبیهشت به دبیرخانه جشنواره معرفی شوند نیز در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.

 


شورهای آسیای شرقی مانند کره، چین و ژاپن از جمله کشورهای صنعتی هستند که تا به حال ابداعات زیادی داشته اند اما برخی مواقع این ابداعات به شکل های عجیبی نیز در آمده است. این کشورها گاهی دست به کارهایی می زنند که تمام دنیا متعجب از ابداع تازه و البته بدردنخور آن میشود.

محافظ خوردنی تلفن همراه

یکی از عجیب ترین ابداعات در ژاپن انجام شده است. آن ها توانستند اولین قاب خوراکی تلفن همراه را تولید کنند که در نوع خود بسیار عجیب است. این قاب از برنج خرد شده و کنجد درست شده است و قابلیت آن را دارد که شما هر وقت گرسنه شدید تلفنتان را بخورید. این محافظ به قیمت 85 دلار به فروش رسید و البته در این کشور استقبال خوبی نیز داشت.

گلابی های نوزاد


چینی ها عاشق آن هستند تا میوه ها را به شکل های عجیب و غریب به فروش برسانند. آن ها هندوانه مربع شکل و هویج دایره ای تولید کرده اند و این بار گلابی هایی به شکل نوزاد انسان پرورش داده اند. این گلابی ها در فروشگاه های پکن به فروش می رسد و خیلی هم مورد استقبال قرار نگرفتند.

 

ربات تمیز کننده صفحه نمایش

 

 

یکی از ابداعات جالب دیگر از سوی ژاپنی ها ربات تمیز کننده صفحه نمایش تبلت و تلفن همراه است. این ربات روی صفحه نمایش قرار می گیرد و کاملا خودکار تمام صفحه را تمیز می کند. این ربات درحالی ساخته شده است که به نظر می رسد ژاپنی ها تمیز کردن شیشه را دوست ندارد چرا که پاک کردن صفحه نمایش تلفن همراه شاید یک دقیقه هم طول نکشد.

 

ایستگاه بیدارکن

 

یک ژاپنی چندی پیش دستگاهی جدید و البته عجیب را ابداع کرد که به او کمک می کرد تا بدون نگرانی در مترو یا اتوبوس بخوابد. این دستگاه اتنظیم شده و روی چشم قرار میگیرد و شما به راحتی می خوابید و در ایستگاه شما را بیدار کرده و می توانید بدون نگرانی از مترو پیدا شوید.

 

 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.هاشم بیگ زاده، امیر حسین صادقی، آندارنیک تیموریان و خسرو حیدری از استقلال،  سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری،مهرداد پولادی،رضا حقیقی، پیام صادقیان و محسن مسلمان از پرسپولیس، رحمان احمدی، امید ابراهیمی ، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی،یعقوب کریمی و احسان حاج صفی از سپاهان، سوشا مکانی،مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی از فولاد خوزستان، احمد آل نعمه و رضا نوروزی از نفت تهران، قاسم حدادی فر و محمدرضا خانزاده از ذوب آهن، حامد لک و کریم انصاری فرد از تراکتورسازی تبریز، جواد نکونام از الکویت و پژمان منتظری از ام الصلال قطر.

گفتنی است، بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی باید روز دوشنبه 25 فروردین ماه راس ساعت 18:30 در هتل آزادی خود را به کادر سرپرستی تیم معرفی کنند.

همچنین بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی بازیکنان باید تا زمان حضور در اردوی تیم ملی استراحت کامل داشته باشند تا با آمادگی در این اردو شرکت کنند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی از 25 فروردین تا 17 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

 

 

 

گروهک تروریستی جیش العدل که 5 سرباز وظیفه مرزبان ایرانی را ربوده و با خود به داخل خاک پاکستان برده است، با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری توئیتر خود مدعی شد یکی از مرزبان‌های ایرانی را اعدام کرده است.

این گروهک تروریستی مدعی شده است؛ گروهبان دانایی فر را به شهادت رسانده است.



پیش از این باشگاه خبرنگاران با انتشار جزئیاتی از بیوگرافی مرزبانان ربوده شده ایرانی عنوان کرده بود گروهبان جمشید دانایی فر به تازگی صاحب فرزند شده است.(



پیش از این گروهک تروریستی موسوم به "جیش‌العدل" با وارد شدن به مرزهای ایران 5 مرزبان ایرانی را ربوده و با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش ۵ نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

تاکنون تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان ایرانی برای آزادی 5 مرزبان ایرانی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است.

 

در همین خصوص معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستانگفت: ما از شهادت مرزبان ایرانی به دست اعضای گروهک تروریستی جیش العدل اطلاع نداریم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه سیستان و بلوچستان بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی افتاده باشد.

لازم به ذکر است؛ در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه چهارم فروردین، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها ضمن تکذیب خبر به شهادت رسیدن سرباز مرزبان ایرانی اعلام کردند: در صورتیکه چنین اتفاقی افتاده بود، ما مطلع می‌شدیم ولی چنین اتفاقی نیفتاده است و تا این لحظه هر پنج مرزبان ایرانی در سلامت هستند و در خاک پاکستان نگهداری می‌شوند. صحت خبرهای منتشره شده از به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان کشورمان توسط جیش‌العدل، قابل تائید نیست.

 

 

 

 

1x 8 + 1 = 9
12 x 8 + 2 = 98
123 x 8 + 3 = 987
1234 x 8 + 4 = 9876
12345 x 8 + 5 = 98765
123456 x 8 + 6 = 987654
1234567 x 8 + 7 = 9876543
12345678 x 8 + 8 = 98765432
123456789 x 8 + 9 = 987654321

 

 

 


1x 9 + 2 = 11
12 x 9 + 3 = 111
123 x 9 + 4 = 1111
1234 x 9 + 5 = 11111
12345 x 9 + 6 = 111111
123456 x 9 + 7 = 1111111
1234567 x 9 + 8 = 11111111
12345678 x 9 + 9 = 111111111
123456789 x 9 +10= 1111111111

 

9x 9 + 7 = 88
98 x 9 + 6 = 888
987 x 9 + 5 = 8888
9876 x 9 + 4 = 88888
98765 x 9 + 3 = 888888
987654 x 9 + 2 = 8888888
9876543 x 9 + 1 = 88888888
98765432 x 9 + 0 = 888888888

 

 

 

سلام به دوستان گرامی.لطفا این خبر را جدی بگیرین.

حتما تا اللان با خبر شدین که 5 تن از مرزبانان کشور عزیزمان توسط یک گروهک تروریستی، فعال در پاکستان،دستگیر و اسیر شده اند.

به دنبال این خبر،سازمان صلح جهانی اعلام کرده که اگر تعداد امضا ها برای آزادی این مرزبانان به بیش از 1 میلیون برسد،وارد ماجرا میشوند و به هر طوری که شده مرزبانان کشورمان را آزاد خواهند کرد.برای ثبت نام و یا همان امضا کار دشوا و سختی نمیخواهد کنید.

فقط کافی است در این سایت ثبت نام کنید.در ضمن ثبت نام در این صایت معتبر، تنها یک دقیقه زمان خواهد برد.لطفا در این سایت ثبت نام کنید تا این مرزبانان در تحویل سال نو در کنار خانواده هایشان باشند.لطفا این خبر را در هر جا بازنشر کنید.ممنون...

 

آدرس اینترنتی:

 

 

 

 

 

http://www.tpm.ir

 

 

 

 

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‌تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‌تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‌دهد می‌تواند در صورت عکس‌العمل اشتباه به مرگ دائمی لپ تاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‌کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپ تاپ انجام دهید خواهیم پرداخت.

 

 

۱٫در ابتدا پیش از انجام هر کاری آرامش خود را حفظ کنید و دست و پای خود را گم نکنید. با انجام صحیح این کارها می‌توانید لپ تاپ خود را نجات دهید، در نتیجه نگران نباشید.

۲٫در عین حالی که آرامش خود را حفظ می‌کنید سریع نیز باشد. هر ثانیه‌ای که بگذرد امکان نفوذ بیشتری از رطوبت به داخل لپ تاپ وجود دارد. در نتیجه زمانی برای نشستن و افسوس خوردن وجود ندارد.

 

۳٫لپ تاپ را در صورت اتصال به برق از پریز جدا کنید و هر چه وسیله جانبی نظیر ماوس، فلش دیسک و… به لپتاپ متصل است را از آن جدا کنید. همچنین اگر باتری داخل لپ تاپ است، آن را نیز بیرون بیاورید

.

۴٫بسته به میزان مایع ریخته شده روی لپ تاپ بررسی کنید و تخمین بزنید مایع تا کجا نفوذ کرده است. در اکثر مواقع آب به داخل لپ تاپ نفوذ نکرده و تنها تا صفحه کلید پیشروی می‌کند.

۵٫لپ تاپ را طوری قرار دهید که از پخش شدن بیشتر مایع در درون لپ تاپ جلوگیری شود و در جهت خارج شدن مایع از دستگاه باشد. به عنوان مثال آن را بر خلاف جاذبه زمین نگه دارید

.

۶٫با استفاده از دستمال یا هر چیز دیگری که قدرت جذب بالایی داشته باشید سطح بیرونی لپ تاپ را خشک کنید. شما میتوانید از دستمال آغشته به الکل نیز برای این کار استفاده کنید.

۷٫اگر اطمینان دارید آب به درون لپ تاپ نفوذ کرده است، باید لپتاپ را باز نموده و محتویات داخلی آن را خشک کنید. برای این کار باید به دو نکته بسیار مهم دقت کنید: ابتدا این که اطمینان داشته باشید دانش فنی این کار را دارید. مبادا به جای اصلاح ابرو، چشم را کور کنید! اگر فکر می‌کنید چنین تخصصی ندارید این کار را به دست یک متخصص بسپارید و خودتان لپ تاپ را باز نکنید. همچنین اگر لپ تاپ شما دارای گارانتی است از باز کردن آن پرهیز کنید، چرا که این کار باعث بی‌اعتبار شدن گارانتی لپ تاپ می‌شود.

۸٫پس از باز کردن لپ تاپ و خشک نمودن سطوح سخت افزارها بهتر است که به مدت ۲۴ ساعت لپتاپ را در محیط عاری از هر گونه گردوخاک و کثیفی و در مقابل نور آفتاب قرار دهید تا رطوبت نفوذ کرده در سخت‌افزارهای داخلی تبخیر شود.

۹٫اگر به آفتاب دسترسی ندارید می‌توانید از سشوار استفاده کنید، اما با احتیاط فراوان. سعی کنید از سشوار با درجه حرارت کم و از فاصله دور استفاده کنید. حالت سشوار باید خشک و بدون رطوبت باشد. همچنین می‌توانید از شوفاژ یا بخاری یا هر وسیله گرمازای دیگری با احتیاط و از فاصله دور استفاده کنید. دقت کنید بی احتیاطی در این کار می‌تواند منجر به ذوب شدن مدارهای داخلی لپ تاپ شود!

۱۰٫پس از گذشت مدت زمان کافی، هنگامی که اطمینان پیدا کردید هر چه رطوبت در لپ تاپ بوده خشک شده است، لپ تاپ را روشن کنید. امیدوارlم لپ تاپ‌تان مثل روز اول کار کند!

 

با سلام...

شاید برای اینکه بتوانیم یک فایل با هر فرمتی و یا یک پوشه را بدون هیچ اسمی ذخیره کنیم،غیر ممکن به نظر آید.ولی برای این کهر به هیچ نرم افزار و کار خاصی نیاز ندارد.کافیست بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده،rename را انتخاب کنید.سپس دکمه Alt را نگه دارید و کد 0160 را در صفحه کلید خود بزنید.در نهایت Enter را بزنید.مضاهده میکنید که فایل مورد نظر بدون هیچ اسمی ثبت شده.در ضمن شما میتوانید در یک پوشه چندین فایل بدون اسم و تکراری داشته باشید.


عرش نیوز :رد پاهایی از 5 انسان ما قبل تاریخ که در فاصله زمانی 850 تا 950 هزار سال پیش می زیستند در نوار ساحلی نورفالک انگلیس کشف شده است. این ها یکی از قدیمی ترین رد پاهایی است که تا کنون در خارج از افریقا یافت شده است. - این ردپاها در اردیبهشت امسال، و بعد از ان کشف شد که یک طوفان شدید صخره های بالای آن را از جا کند. 49 رد پا در آنجا مشاهده شد که 12 عدد از آنها با جزئیات زیادی بررسی شدند. امواج دریا در کمتر از دو هفته این رد پاها را شست و از بین برد، اما قبل از آن، اعضای گروه تحقیقاتی از همه رد پاها عکس های دیجیتالی گرفتند تا بتوانند به کمک آن ها، تصاویر سه بعدی با دقت بالا خلق کنند ...

 

 لباس جدید تیم ملی که برای استفاده در جام جهانی فوتبال توسط شرکت آل اشپورت طراحی شده منتقدان زیادی دارد.
طراحی اصلی این نماد می‌گوید طرحی که روی پیراهن تیم ملی قرار گرفته طرح او نیست و اصلا آن تصویر به یوز ایرانی تعلق ندارد. علیرضا آسانلو می‌گوید که طرح روی پیراهن تیم ملی متعلق به یوزپلنگ آفریقایی است نه ایرانی! به گفته او یوز ایرانی دارای وجه تمایزهایی با سایر هم‌نوعانش است که یکی از آن‌ها وجود یال است. گویا در طرح آل‌اشپورت که روی پیراهن تیم ملی نقش بسته یال یوزپلنگ گم شده است.


جدیدترین انتقادات وارد شده مربوط به جوراب تیم ملی است. جایی که با کج سلیقگی محض آرم آل اشپورت به جای اسم جلاله، وسط پرچم ملی کشورمان قرار گرفته است.

طبیعی است که انتظار این که اسم جلاله در آنجا قرار بگیرد بسیار نابه جا است ولی قرار گرفتن آرم آل اشپورت در وسط پرچم سه رنگ کشورمان توهین آمیز است.

 

منبع:jamnews.ir

سلام دوستان گرامی.همیشه کتاب هایی مانند وصال و بحر العلوم و کتاب هایی همانند این ها در زندگی ما ضروری و همچنین کاربردی هستند.من توانستم چهار کتاب مفید یعنی،وصال،بحر العلوم،خصال و بهار الانوار را در قالب پی دی اف جمع آوری کنم.امیدوارم که تک تک این کتاب های ارزشمند،برای شما مفید و سودآور باشد.

 

خصال

 

 

بحر العلوم

 

 

وصال

 

 

بحار الانوار

دادگاه فدرال استرالیا کارفرمایان مامور گاز را به دلیل در زدن خانه‌ای که نوشته "لطفا در نزنید" برروی آن آویزان بوده را نادیده گرفته بود،جریمه کرد.

به گزارش فارس، یک مامور گاز در استرالیا برای فروش گاز به فرد، به علت در زدن و نادیده گرفتن نوشته "لطفا در نزنید" که روی در خانه آویزان بوده است، به 57 هزار دلار که توسط کارفرمایان او باید پرداخت شود جریمه شد.

دادگاه فدرال استرالیا یک شرکت فروش گاز را در سال 2011 نیز به علت نادیده گرفتن نوشته در نزنید را به 60هزار دلار استرالیا معادل 57هزار دلار کانادا جریمه کرد.

این بار دادگاه اظهار داشت: AGL باید 35هزار دلار و CPM  که این فروشنده را استخدام کرده است مبلغ 25هزار دلار استرالیا پرداخت کند.

جان مدلیتون قاضی این پرونده گفت: این جریمه موجب جلوگیری از تکرار چنین رفتاری از جانب فروشنده ها می شود.

سبد کالا...

یک پیرمرد 60ساله‌ در فروشگاه رفاه کرمانشاه که مشمول دریافت سبدکالا نمی شد، دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.

 

به گزارش مشرق،وزارت صنعت، معدن و تجارت توزیع سبد کالای مرحله اول را از روز یکشنبه 13بهمن شروع کرد.

اما بی نظمی هایی در همان ساعات اولیه توزیع این سبد به اصطلاح حمایتی که برای کمک به اقشار کم در آمد طرح ریزی شده بود به وجود آمد؛ سردی هوا و بی نظمی در توزیع سبد کالا نیز مزید بر علت شد و متولیان نتوانستند درست در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و اطلاع‌رسانی کنند.

 

* سکته یک جوان به دلیل تعلق نگرفتن سبد کالا!

آن‌طوری که پایگاه خبری عرش نیوز گزارش کرده در نیمه شب دوازدهم بهمن ماه "مهدی فرجی " ، جوان ساکن هشترود ، با اطلاع از عدم تعلق سبد کالا به وی از طریق پیامک، به دلیل فشار عصبی وارده سکته کرده و راهی بیمارستان شد.

بر اساس این گزارش، مهدی فرجی هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود بستری می باشد و طبق اعلام پزشک معالج وی وضعیت عمومیش در حال بهبود است ولی به مدت دو ماه خانه نشین می شود.

گفتنی است ، این جوان حدودا 25 ساله ، شاگرد یک نانوایی در هشترود است!!

 

* مرگ پیرمرد 60 ساله در مقابل صف دریافت سبد کالا

همچنین پایگاه خبری مرصاد نیوز به نقل ازسردار کشوری فرمانده انتظامی کرمانشاه در مورد مرگ پیرمرد 60ساله به دلیل ازدحام دریافت سبد کالا اعلام کرد که در مقابل فروشگاه رفاه کرمانشاه و جایی که سبد کالای یارانه ای توزیع می شود و البته با فاصله از صف توزیع، مرد 60 ساله ای در اثر عارضه قلبی فوت می کند؛البته وی مدعی شده که این اتفاق هیچ ارتباطی به ازدحام جمعیت نداشته است.

اما وزیر کار میگوید: موضوع متصل کردن این مسله بر اثر فشار و ازدحام در صف سبد کالا مطرح نیست، البته اینکه هر ایرانی به رحمت خدا برود برای ما مایه تاسف است و ما وی را تکریم می‌کنیم، اما این موضوع ارتباطی با مسئله اعلام سبد کالا نداشته است.

 

* مرگ یک نفر در تهرانسر

روز گذشته یک نفر هم در تهران و در منطقه تهرانسر در صف دریافت سبد کالا جان خود را از دست داده است.

همچنین دکتر روحانی هم اظهار نظر داشته و در جست و جوی راه حلی بهتر است.

استان گیلان از جمله استانهایی است که با برودت شدید هوا، بارش سنگین برف و اختلال در توزیع گاز شهری، قطع آب و برق و انسداد محورهای مواصلاتی در روز یکشنبه و دوشنبه مواجه گشته است.همچنین گزارش های رسیده از مازندران حاکی است بارش شدید برف طی دو روز گذشته زندگی مردم غرب این استان را مختل کرده است .

 

امداد رسانان هم 24 ساعته در تلاش هستند تا هیچ کس در این کولاک آسیب نبیند

منبع:تابناک

جشن سده یکی از جشن های باستانی ایرانیان است که در میانه بهمن، پس از چهل روز از جشن یلدا و در فاصله 50 روز مانده تا جشن عید نوروز برگزار می شود.

امروز 10 بهمن، جشن سده است. جشن سده یکی از جشن های باستانی ایرانیان است که در میانه بهمن، پس از چهل روز از جشن یلدا و در فاصله 50 روز مانده تا جشن عید نوروز برگزار می شود. در اشارات تاریخی این جشن همیشه به شکل دست جمعی و با گردهمایی همه مردمان شهر و محله و روستا در یکجا و با برپایی یک آتش بزرگ بر گزار می شده است. مردمان در گردآوردن هیزم با یکدیگر مشارکت کرده و بدین ترتیب جشن سده، جشن همکاری و همبستگی مردمان بوده است.

در مورد چرایی برگزاری این جشن و نام آن، حدیث و سخن زیاد است. ابوریحان بیرونی در این رابطه می نویسد: «سده گویند یعنی صد و آن یادگار اردشیر بابکان است و در علت و سبب این جشن گفته اند که هرگاه روزها و شب ها را جداگانه بشمارند، میان آن و آخر سال عدد صد بدست می آید و برخی گویند علت این است که در این روز زادگان کیومرث - پدر نخستین - درست صدتن شدند و یکی از خود را بر همه پادشاه گردانیدند و برخی برآنند که در این روز فرزندان مشی و مشیانه به صد رسیدند و نیز آمده: “شمار فرزندان آدم ابوالبشر در این روز به صد رسید.»

فردوسی نیز چنین گفته است:

بر آمد به سنگ گران سنگ خرد

 

هم آن و هم این سنگ گردید خرد

فروغی پدید آمد از هر دو سنگ

 

دل سنگ گشت از فروغ آذرنگ

جهـاندار پیش جهان آفرین

 

نیایش همی کرد و خواند آفرین

که اورا فروغی چنین هدیه داد

 

همین آتش آن گاه قبله نهاد

یکی جشن کرد آنشـب و باده خورد

 

سده نام آن جشن فرخنده کرد

 

اگه مثل خیلی های دیگر از رنگ زرد و همیشگی پوشه های ویندوز خسته شده اید،من به شما نرم افزار FolderHighlight را معرفی میکنم که هم بسیار سبک هست و هم کار با آن بسیار ساده تر از ظاهر آن است!

FolderHighlight یک برنامه بسیار جالب می باشد که به وسیله آن می توانید رنگ پوشه های خود را به یکی از رنگهای موجود در برنامه تغییر دهید که این کار باعث زیبا جبوه دادن ویندوز شما می شود. مهمترین ویژگی این برنامه سادگی کار با آن است ، به صورتی که شما روی پوشه مورد نظر کلیک می کنید و گزینه FolderHighlight که برنامه ساخته است را انتخاب می نمایید و سپس رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید و پوشه به همان رنگ در می آید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Highlight :

 

- تغییر ظاهر پوشه های ویندوز بسادگی
- زیباتر نمودن نمای پوشه های خود با تغییر رنگ آنها
- علامتگذاری پوشه های مهم توسط رنگ و آیکون های مشخص
- افزوده شده گزینه استفاده از نرم افزار به منوی محتوای اکسپلورر
- سرعت عمل بالا بدون پرسش و پاسخ در کمترین زمان
- ساده تر شدن تغییر ظاهر پوشه های ویندوز توسط برنامه
- حجم کم و سبک بودن نرم افزار
  و …

 

دانلود کنید

 

 

ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)
تولد نور

حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در عام الفیل ( سال 570 میلادی ) در ماه ربیع الاول دیده به جهان گشود.مورخان شیعه، ولادت پیامبر اکرم را در صبح جمعه‌ی هفدهم ربیع الاول و اکثر علمای اهل سنت، در روز دوازدهم همان ماه می‌دانند.
امام صادق(ع) به نقل از سلمان فارسى فرمود:

پيامبر اكرم(ص)فرمود: خداوند متعال مرا از درخشندگى نور خودش آفريد  نيز امام صادق(ع) فرمود: خداوند متعال خطاب به رسول اكرم(ص)فرمود: «اى محمد! قبل از اين كه آسمان‏ها، زمين، عرش و دريا راخلق كنم. نور تو و على را آفريدم...».
ثقه‏ الاسلام كلينى(ره) مى‏ نويسد: امام صادق(ع) فرمود:

«هنگام ولادت‏ حضرت رسول اكرم(ص) فاطمه بنت اسد نزد آمنه (مادر گرامى پيامبر)بود. يكى از آن دو به ديگرى گفت: آيا مى‏بينى آنچه را من‏مى‏بينم؟ديگرى گفت: چه مى‏بينى؟ او گفت: اين نور ساطع كه ما بين مشرق ومغرب را فرا گرفته است! در همين حال، ابوطالب(ع) وارد شد و به‏ آن‏ها گفت:
چرا در شگفتيد؟ فاطمه بنت اسد ماجرا را به گفت. ابوطالب به اوگفت: مى‏خواهى بشارتى به تو بدهم؟ او گفت: آرى. ابو طالب گفت:از تو فرزندى به وجود خواهد آمد كه وصى اين نوزاد، خواهد بود
سیمای محمد(ص)
امام جعفر صادق(ع) فرمود: امام حسن(ع) از دائى‏اش، «هند بن ابى‏هاله‏» كه در توصيف چهره پيامبر(ص) مهارت داشت، در خواست‏ نمود تا سيماى دل آراى خاتم پيامبران(ص) را براى وى توصيف‏ نمايد. هند بن ابى هاله در پاسخ گفت:

«رسول خدا(ص) در ديده‏ هابا عظمت مى‏ نمود.قامتش رسا، مويش‏نه پيچيده و نه افتاده، رنگش سفيد و روشن، پيشانيش گشاده،ابروانش پرمو و كمانى و از هم گشاده، در وسط بينى برآمدگى‏ داشت، ريشش انبوه، سياهى چشمش شديد، گونه هايش نرم و كم‏ گوشت.دندان هايش باريك و اندامش معتدل بود. آن حضرت هنگام راه ‏رفتن با وقار حركت مى‏كرد. وقتى به چيزى توجه مى‏كرد به طور عميق‏ به آن مى‏ نگريست، به مردم خيره نمى‏شد، به هر كس مى‏ رسيد سلام‏ مى‏ كرد، همواره هادى و راهنماى مردم بود.

براى از دست دادن امور دنيايى خشمگين نمى‏ شد. براى خدا چنان غضب‏ مى ‏نمود كه كسى او را نمى‏شناخت. اكثر خنديدن آن حضرت تبسم بود،برترين مردم نزد وى كسى بود كه، بيشتر مواسات و احسان و يارى‏مردم نمايد...»

سعدى با الهام از روايات، در اشعار زيبايى آن حضرت را چنين‏ توصيف نمود:
ماه فرو ماند از جمال محمد سرو نرويد به اعتدال محمد قدر فلك را كمال ومنزلتى نيست در نظر قدر با كمال محمد وعده ديدار هر كسى به قيامت ليله اسرى شب وصال محمد آدم و نوح و خليل و موسى وعيسى آمده مجموع در ظلال محمد عرصه گيتى مجال همت او نيست روز قيامت نگر مجال محمد و آنهمه پيرايه بسته جنت فردوس بو كه قبولش كند بلال محمد شمس و قمر در زمين حشر نتابد نور نتابد مگر جمال محمد همچو زمين خواهد آسمان كه بيفتد تا بدهد بوسه بر نعال محمد شايد اگر آفتاب و ماه نتابد پيش دو ابروى چون هلال محمد چشم مرا تا بخواب ديد جمالش خواب نميگيرد از خيال محمد سعدى اگر عاشقى كنى و جوانى عشق محمد بس است و آل محمد


-------------------------------------------------------

امام‌ صادق‌ ( ع‌ )
حضرت‌ امام‌ جعفر صادق‌ عليه‌ السلام‌ رئيس‌ مذهب‌ جعفرى‌ ( شيعه‌ ) در روز 17ربيع‌ الاول‌ سال‌ 83 هجرى‌ چشم‌ به‌ جهان‌ گشود .
پدرش‌ امام‌ محمد باقر ( ع‌ ) و مادرش‌ "ام‌ فروه‌" دختر قاسم‌ بن‌ محمد بن‌ ابى‌ بكر مى‌باشد.
كنيه‌ آن‌ حضرت‌ : "ابو عبدالله‌" و لقبش‌ "صادق‌" است‌ . حضرت‌ صادق‌ تا سن‌ 12 سالگى‌ معاصر جد گراميش‌ حضرت‌ سجاد بود و مسلما تربيت اوليه‌ او تحت‌ نظر آن‌ بزرگوار صورت‌ گرفته‌ و امام‌ ( ع‌ ) از خرمن‌ دانش‌ جدش‌ خوشه‌چينى‌ كرده‌ است‌ .
پس‌ از رحلت‌ امام‌ چهارم‌ مدت‌ 19 سال‌ نيز در خدمت‌ پدر بزرگوارش‌ امام‌ محمد باقر ( ع‌ ) زندگى‌ كرد و با اين‌ ترتيب‌ 31 سال‌ از دوران‌ عمر خود را در خدمت‌ جد و پدر بزرگوار خود كه‌ هر يك‌ از آنان‌ در زمان‌ خويش‌ حجت‌ خدا بودند ، و از مبدأ فيض‌ كسب‌ نور مى‌نمودند گذرانيد .
بنابراين‌ صرف‌ نظر از جنبه‌ الهى‌ و افاضات‌ رحمانى‌ كه‌ هر امامى‌ آن‌ را دار مى‌باشد ، بهره‌مندى‌ از محضر پدر و جد بزرگوارش‌ موجب‌ شد كه‌ آن‌ حضرت‌ با استعداد ذاتى‌ و شم‌ علمى‌ و ذكاوت‌ بسيار ، به‌ حد كمال‌ علم‌ و ادب‌ رسيد و در عصر خود بزرگترين‌ قهرمان‌ علم‌ و دانش‌ گرديد .
پس‌ از درگذشت‌ پدر بزرگوارش‌ 34 سال‌ نيز دوره‌ امامت‌ او بود كه‌ در اين‌ مدت‌ "مكتب‌ جعفرى‌" را پايه‌ريزى‌ فرمود و موجب‌ بازسازى‌ و زنده‌ نگهداشتن‌ شريعت‌ محمدى‌ ( ص‌ ) گرديد.

منابع:تلخیص ازaviny.com  و roshangari.ir

 

 

شرکت های صهیونیستی برای چندمین بار در چند کشور از پوشاک برای توهین به مقدسات مسلمانان استفاده کردند.

تصویر روبرو نمونه‌ای از تولیدات متعلق به شرکت "فلایفیت" در آمریکا است که در آنها کلمات مقدس الله - محمد و اسلام حک شده است.

این تولیدات در برخی از فروشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به فروش رسیده و با اعتراض بسیاری از مسلمانان مواجه شده است.

البته از این دست اقدامات تا به حالا چندین بار از سوی شرکت های صهیونیستی در چند کشور صورت گرفته است که نشانی از دشمنی آنان با دین آسمانی اسلام است.این افراد نه خداوند ترسی دارند و نه از مجازاتی که آنها را در بر خواهد گرفت.

به نظر من تنها کاری که میشود انجام داد این هست که برای این افراد دعای کنیم تا از این کارشون پشیمان شوند و توبه کنند،شاید که خداوند از سر گناهانشان بگذرد...



منبع: باشگاه خبرنگاران

 مجله مهر: فرود موفق یک خلبان جوان ایرانی در یکی از مسیرهای شلوغ و برفی شهری در ایالت آلاسکا مورد توجه رسانه‌های آمریکا قرار گرفته است.

 آرمین تبریزی
،خلبان ۲۷ ساله که توانست با نقص فنی در هواپیمای خود آن را با موفقیت در خیابانی شلوغ به زمین بنشاند به یک چهره در آمریکا تبدیل شده است.

 این خلبان که به تازگی گواهی آموزش پرواز خود را هم دریافت کرده در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرده که در هنگام پرواز با دو سرنشین دیگر موتور هواپیما دچار نقص عمل‌کرد شده و به خاطر از دست دادن قدرت پیشرانه دست به فرود اضطراری زده است. به علت شرایط فنی هوایپما آرمین تبریزی تصمیم می‌گیرد تا فرود خود را در یکی خیابان‌های شلوغ شهر آنکوریج در ایالت آلاسکا انجام دهد که اتفاقاً با برف پوشیده شده بود.

این خلبان جوان با عبور از چرا‌غ‌های سبز راهنمایی وقتی می‌بیند که ترافیک مسیر با عبور از یک چراغ قرمز به شکلی است که می‌تواند فرود را انجام دهد با خونسردی هواپیمای مدل
Cessna 172RG خود را به زمین می‌نشاند. با وجود برخورد با موانع جاده آرمین تبریزی و دو سرنشین دیگر هواپیما هیچ جراحتی ندیدند.

 تبریزی در مصاحبه‌ای گفته است که از سالم بودن همه در این پرواز خوشحال است و تا زمان مشخص شدن نتیجه تحقیقات نمی‌تواند درباره علت نقص فنی حرفی بزند. گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.

 

منبع: عصر ایران

 

 شهادت امام حسن عسگری را به تمام شیعیان تسلیت می گویم.

 

شهادت آن حضرت را روز جمعه هشتم ماه ربیع الاول سال ۲۶۰هجری نوشته اند .در کیفیت وفات آن امام بزرگوار آمده است : فرزند عبیدالله بن خاقان گوید روزی برای پدرم ( که وزیر معتمد عباسی بود ) خبر آوردند که ابن الرضا – یعنی حضرت امام حسن عسکری – رنجور شده ، پدرم به سرعت تمام نزد خلیفه رفت و خبر را به خلیفه داد . خلیفه پنج نفر از معتمدان و مخصوصان خود را با او همراه کرد . یکی از ایشان نحریر خادمبود که از محرمان خاص خلیفه بود ، امر کرد ایشان را که پیوسته ملازم خانه آن حضرت باشند ، و بر احوال آن حضرت مطلع گردند . و طبیبی را مقرر کرد که هر بامداد نزد آن حضرت برود ، و از احوال او آگاه شود . بعد از دو روز برای پدرم خبر آوردند که بیماری  آن حضرت سخت شده است ، و ضعف بر او مستولی گردیده . پس بامداد سوار شد ، نزد آن حضرت رفت و اطبا را – که عموما اطبای مسیحی و یهودی در آن زمان بودند – امر کرد که از خدمت آن حضرت دور نشوند و قاضی القضات ( داور داوران ) را طلبید و گفت ده نفر از علمای مشهور را حاضر گردان که پیوسته نزد آن حضرت باشند . و این کارها را برای آن می کردند که آن زهری که به آن حضرت داده بودند بر مردم معلوم نشود و نزد مردم ظاهر سازند که آن حضرت به مرگ خود از دنیا رفته ، پیوسته ایشان ملازم خانه آن حضرت بودند تا آنکه بعد از گذشت چند روز از ماه ربیع الاول سال ۲۶۰ ه . ق آن امام مظلوم در سن ۲۹سالگی از دار فانی به سرای باقی رحلت نمود . بعد از آن خلیفه متوجه تفحص و تجسس فرزند حضرت شد ، زیرا شنیده بود که فرزند آن حضرت بر عالم مستولی خواهد شد ، و اهل باطل را منقرض خواهد کرد … تا دو سال تفحص احوال او می کردند … . این جستجوها و پژوهشها نتیجه هراسی بود که معتصم عباسی و خلفای قبل و بعد از او – از طریق روایات مورد اعتمادی که به حضرت رسول الله (ص ) می پیوست ، شنیده بودند که از نرگس خاتون و حضرت امام حسن عسکری علیه السلام فرزندی پاک گهر ملقب به مهدی آخر الزمان – همنام با رسول اکرم (ص ) ولادت خواهد یافت و تخت ستمگران را واژگون و به سلطه و سلطنت آنها خاتمه خواهد داد . بدین جهت به بهانه های مختلف در خانه حضرت عسکری علیه السلام رفت و آمد بسیار می کردند ، و جستجو می نمودند تا از آن فرزند گرامی اثری بیابند و او را نابود سازند . به راستی داستان نمرود و فرعون در ظهور حضرت ابراهیم علیه السلام و حضرت موسی علیه السلام تکرار می شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شیعیان

توی این عکس چند تا صورت میبینید؟؟؟

اگر 0الی5 صورت می بینید خیلی خیلی خیلی وضعتون خرابه،
6الی9 وضعتون کمی خرابه،
10الی11 معمولی،
12هوشتون عالیه،
13 نابغه هستین!!!
البته من امتیاز بندی هارو بر اساس نظر خودم انجام دادم.

مجله دانستنیها مجله ای است که هر ماه دو بار به چاپ میرسد.این مجله فشرده ای از جالب ترین و عجیب ترین مطالب در تمام عرصه ها (ورزشی،کیهان و فضا،علمی،جانور شناسی،زمین شناسی،هنری،گیاه شناسی و...) می باشد.در این شماره از این مجله،بیشتر به موجودات فرا زمینی و کیهان اشاره شده است.

دانلود

شخصی در یک تست هوش در دانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری براش تعیین شده شرکت کرده .

سوالات این مسابقه به شرح زیر میباشد :

1-جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟
الف-116 سال ب-99 سال ج-100 سال د- 150 سال
آن شخص از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد .

2-کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟
الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور
آن ازدانش اموزان دانشگاه برای جواب دادن کمک خواست .

3-مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟
الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر
آن شخص از خدا کمک خواست .

4-کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟
الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل
آن شخص این سوال رو با پرتاب سکه جواب داد .

5-نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟
الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی
آن شخص از خیر یک میلیون دلار گذشت .


اگر شما فکر میکنید که از آن شخص باهوش‌تر هستید و به هوش او می‌خندید، پس لطفا به جواب صحیح سوالات در زیر توجه کنید:

1- جنگ 100 ساله( 1453-1337 میلادی) به مدت 116 سال به درازا کشید.
2- کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته می‌شود.
3- انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر جشن گرفته میشود.
4- نام کوچک شاه جورج البرت بود.(در 1936 او نام کوچک خود را تغییر داد.)
5- توله سگ. در زبان اسپانیایی
INSULARIA CANARIAکه در فارسی به معنی جزایر توله سگها است .

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هیئت شرعی شهر حلب در سوریه به حرمت خوردننان های فانتزی "کروسانت" فرانسوی و اروپایی فتوا داد به خاطر اینکه این نان هادلالت بر استعمار می کنند و از طعام کفار هستند.

هیئت شرعی شهر حلب این فتوارا به فتوای علمای وهابی به نامهای "عبدالمجید حسین" و "علی بن نایف" استناد میکنند که این دو می گویند کروسانت به معنای هلال در لغت فرانسوی است. چون پرچممسلمانان هلال ماه بود این نان زمانی اختراع شد که عثمانی ها در فتح وین، (ازشهرهای اتریش) شکست خوردند و اروپایی ها برای شادی در شکست عثمانی ها این نان که بهشکل هلال است را ابداع کردند. و چون به شکل هلال که شعار اسلامی و پرچم اسلام بوددرست می شود خوردن آن حرام است و این نان زمانی پخت می شود که اروپایی ها برایپیروزی بر مسلمانان شادی کنند.

هیئت شرعی حلب در فتوای خود آورده است که ازطعام کفار و تشبه به کفار در خوراک باید پرهیز گردد و نان فانتزی (کروسانت) را بانان های عربی باید تغییر داد.

مجله تایم آمریکا و روزنامه واشنگتن پست حرمتنان فانتزی کروسانت به وسیله هیئت شرعی شهر حلب را به سخره گرفته اند.

کمالهلباوی در روزنامه بین المللی القدس العربی هم از صدور چنین فتوایی انتقاد کرده استو می گوید چگونه پژوهشگر یا هیئت شرعی به خود اجازه می دهد بر خلاف قرآن کریم فتوادهد و چیزی که خداوند حلال کرده را حرام کند و چیزی که خدا حرام کرده را حلال کندمگر هیئت شرعی این آیه را نخوانده اند که خدا می فرماید : الْيَوْمَ أُحِلَّ لَكُمُالطَّيِّبَاتُ وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَكُمْ وَطَعَامُكُمْحِلٌّ لهم’.

کمال هلباوی گفته علی بن نایف که "شکست عثمانی به خاطر توطئهایران صفوی بود و اگر توطئه ایران صفوی نبود عثمانی ها بر اتریش پیروز می شدند" رانیز نقد کرده است.

وی در نقد این جمله می گوید: این جمله اگر صحت داشته باشدبه تاریخ پیوسته و جزء تاریخ است و پژوهشگر باید نقش بعضی اعراب امروز را در فراهمکردن بستر برای تسلط آمریکا و پایگاههای نظامی در خلیج(فارس) را باید ببیند ومخصوصا نقش اعراب را در خیانت و توطئه به امپراتوری عثمانی، برانگیختن مسائل قومی وطائفی که مخالف اسلام است و در توطئه بر امت اسلامی در قضیه فلسطین باید نگریستهشود.

این داستان رو توی یکی از سایت ها خوندم:

 

تو خیابون یه مرد میانسالی جلومو گرفت , گفت:
آقا ببخشید, مادر من تو اون آسایشگاه روبرو نگهداری میشه, من روم نمیشه چشم تو چشمش بشم چون زنم مجبورم کرد ببرمش اونجا, این امانتی رو اگه از قول من بهش بدید خیلی لطف کردید.
قبول کردم و کلی هم نصیحتش کردم که مادرته, اونم ابراز پشیمونی کرد و رفتم داخل آسایشگاه, پیر زن رو پیدا کردم, گفتم این امانتی مال شماس, گفت حامد پسرم تویی؟
گفتم نه مادر, دیدم دوباره گفت حامد تویی مادر؟
دلم نیومد این سری بگم نه , گفتم آره, پیرزنه داد زد میدونستم منو تنها نمی ذاری,...
شروع کرد با ذوق به صدا کردن پرستار که دیدی پسر من نامهربون نیست؟
پرستاره تا اومد گفت شما پسرشون هستید؟
تا گفتم آره, گفت 4 ماه هزینه ی نگهداری مادرتون عقب افتاده , باید تسویه کنید
حالا از من هی غلط کردم واینکه من پسرش نیستم ولی دیگه باور نمی کردن
آخر چک و نوشتم دادم دستش, ولی ته دلم راضی بود که باز این پیر زن و خوشحال کردم.
اومدم از پیرزنه خدافظی کنم تا منو دید گفت دستت درد نکنه , رفتی بیرون به پسرم حامد بگو پرداخت شد , بیا تو مادر!!! :)))

یکی از بهترین روش‌های آمادگی برای تست زدن در وهله‌ی اول آن است که پس از خواندن هر مبحث تست‌های آن مبحث را در زمان مقرر بزنیم. یعنی وقتی درسی را خواندید و خود را آماده دیدید برای خود تست‌هایی را مشخص و زمانی معین کنید و در آن زمان معین تست‌ها را بزنید. مثلا اگر برای درس ریاضی 30 تست مشخص کرده‌اید، 45 دقیقه وقت گذاشته و آن‌ها را بزنید ممکن است در ابتدا از این 30 تست فقط چندتا را بزنید. ولی اصلا اهمیت ندارد زیرا در آزمون تستی به جز معلومات و آگاهی که شرط لازم این آزمون است سرعت عمل شرطی کافی می‌باشد چون شما هر چقدر خوب بخوانید و خوب تسلط داشته باشید با این‌حال اگر سرعت عمل نداشته باشید موفق نخواهید بود. پس، از همان روز اول تست زدن را با زمان یاد بگیرید.
در وهله‌ی دوم آزمون های آزمایشی تاثیر بسیار بالایی در تسلط شما به تست‌زنی خواهد داشت زیرا یاد خواهید گرفت که چگونه از زمان و معلوماتتان استفاده کنید البته بهترین آزمون های آزمایشی ، آزمون هایی هستند که به صورت ماهیانه برگزار می‌شوند و بودجه‌بندی متناسب درسی را شامل می‌شوند.
پس توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین کارکرد های آزمون آزمایشی نیز تمرین آزمون دادن است. دقیقا مثل طرح اولیه یک نقاش که نیاز به تصحیح، دقیق شدن و برطرف کردن اشتباهات در آن وجود دارد پس توقع نداشته باشید که از لحظه‌ی اول یک نقاشی بی‌عیب و نقص داشته باشید و فراموش نکنید که تک‌تک بندهای هنر آزمون دادن، نیاز به تمرین و دقت و باز هم تمرین دارد.
آزمون دادن را می‌توان در دو دسته تکنیک‌های نحوه‌ی صحیح آزمون دادن و روش‌های کاربردی مدیریت آزمون تقسیم‌بندی کرد. روش‌های صحیح آزمون دادن روش‌هایی هستند که مانع از مواجهه با کمبود وقت در جلسه‌ی آزمون می‌شوند و سبب می‌گردند تا از هر درسی به اندازه‌ی تسلط و تواناییمان نتیجه بگیریم. این روش‌ها عبارتند از:


1- زمان‌بندی قبل از آزمون


 همان‌طور که می‌دانید در ابتدای دفترچه سوالات آزمون‌ها برای سوالات هر درس یک زمان پیشنهاد شده است. اگرچه این زمان‌ها مطابق با استانداردها و ویژگی غالب دروس بهترین زمان‌های ممکن برای پاسخ‌گویی به سوالات هستند، اما شما می‌توانید با توجه به شناختی که از روحیات و توانایی‌های خوددارید زمان‌بندی مناسبی برای جلسه آزمون در نظر بگیرید. مثلا ممکن است زمان‌بندی شخصی در دروس عمومی به این ترتیب باشد که ادبیات (15 دقیقه)، عربی (25 دقیقه) و زبان (20 دقیقه). به همین ترتیب برای دروس اختصاصی نیز زمان‌بندی مناسبی در نظر بگیرید و حتی‌الامکان در اجرای آن تلاش کنید این اصلا به این معنی نیست که شما در تمام مدت چشم به ساعت دوخته و تمرکز خود را از دست دهید. بلکه برای مطابقت با زمان از پیش تعیین شده پس از پاسخ دادن به نیمی از سوالات، به ساعت خود نگاهی بیندازید. اگر مطابق با زمان و یا جلوتر از زمان باشید که هیچ، ولی در صورت عقب بودن از برنامه اندکی به سرعت خود بیافزایید. اما به یاد داشته باشید که افزایش سرعت به معنای افزایش دلهره و عصبی شدن نیست و در صورت عدم اتمام سوالات یک درس در زمان مقرر، فورا به سراغ درس بعدی بروید و به هیچ‌وجه اجازه ندهید این مساله به پاسخ‌گویی به سوالات سایر دروس لطمه بزند.


2- روش یک ضرب دو ضرب (وزنه‌برداری)


برای جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده‌ی بهینه از زمان، تست‌های آزمون را به سه دسته تقسیم کرده و سه نوع برخورد با آن‌ها خواهیم داشت:
الف) سوالاتی که جواب آن‌ها را بلد هستیم یا فکر می‌کنیم در کمتر از یک دقیقه آن‌ها را به جواب می‌رسانیم، که به این سوالات باید همان لحظه جواب داد.
ب) سوالاتی که بعد از حل به جواب نمی‌رسد یا این‌که از قیافه‌شان پیداست که وقت‌گیرند. این سوالات را با یک ضربدر مشخص می‌کنیم، یعنی «باشد برای بعد» پس می‌رویم سراغ سوالات بعدی.
ج) سوالاتی که مطمئن هستیم «بلد نیستیم» با دو ضربدر مشخص می‌کنیم، یعنی به این سوالات دست نخواهیم زد.
پس از این‌که تمام تست‌ها را یک‌بار تا انتها بررسی کردیم و گروه یک را پاسخ دادیم بار دوم در صورت داشتن وقت کافی به تست‌های گروه دوم می‌پردازیم، به این ترتیب شما می‌توانید به بیشترین تست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ بگویید. فراموش نکنید که امتیاز تست آسان متوسط و سخت یک درس در آزمون  یکسان است و اگر از چنین روشی استفاده کنید می‌توانید زمانی را که صرف حل کردن  تست سخت می‌کنید، به پاسخ‌گویی به 5 تست متوسط یا شاید 10 تست آسان اختصاص دهید.
تذکر مهم: اشتباهات غیرعلمی در آزمون شایع‌تر از اشتباهات علمی داوطلبان است. اشتباهاتی نظیر:
الف) «نیست» را «است» دیدن و بالعکس
ب) عجله کردن در خواندن صورت ‌مساله
ج) انتخاب گزینه‌ی هم‌شماره با پاسخ سوال. مثلا در سوالات فیزیک بعد از کلی محاسبه به جواب 2 می‌رسید که این جواب در گزینه‌ی 4 وجود دارد و شما به اشتباه گزینه‌ی 2 را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب می‌کنید.
د) عدم تطبیق شماره سوال حین انتقال پاسخ به پاسخ‌برگ و...
سعی کنید از همین امروز در مورد رفع چنین مشکلاتی اقدام کنید. چرا که افزایش دقت ممکن نیست مگر با تمرین کردن. نمونه‌ی همین اشتباهات نه تنها در آزمون  آزمایشی بلکه حین تست زدن در منزل نیز رخ می‌دهد. حتی اگر افزایش دقت باعث پایین آمدن سرعت پاسخ‌گویی شما شود سعی کنید از امروز تمرین دقت را در اولویت قرار دهید، چرا که افزایش سرعتی که منجر به بی‌دقتی و گرفتن نمره‌ی منفی شود، ریالی نمی‌ارزد.
دسته‌ی دوم از توانایی‌ها که بایستی به تقویت و تمرین آن‌ها بپردازیم روش‌های مدیریت آزمون است. قبل از توضیح این مبحث کمی با خود بیاندیشید آیا نمونه‌ای از این موقعیت‌ها را در جلسه‌ی آزمون تجربه کرده‌اید:
1- برخوردن به چند سوال سخت پی‌درپی، خصوصا در درسی که در آن احساس تسلط و توانایی بیشتری دارید.
2- به یاد آوردن انتظارات و خواسته‌های دیگران
3- بی‌اعتمادی نسبت به خود، توانایی‌ها و قابلیت خود
4- نگاه کردن به خانه‌های سفید پاسخ‌برگ و آمارگیری از سوالاتی که قادر به پاسخ‌گویی نبوده‌اید.
در این حالات تمام نیرویتان تحلیل می‌رود، پس بیشتر از یک راهکار به شما توصیه نمی‌کنم: چند لحظه آرامش و تمرکز، اندیشیدن به بهترین راه تسلط به خود و ادامه‌ی کار.
اجازه ندهید افکار مخرب تمرکز شما را به هم زده و در شما اضطراب ایجاد کند. خود را از قبل برای پاسخ ندادن به بعضی از سوالات آماده کنید. اگر به چند تست پشت سر هم برمی‌خورید که نمی‌توانید به آن‌ها پاسخی بگویید، مطمئن باشید این مساله کاملا اتفاقی است و هرگز به معنای عدم تسلط و توانایی شما در پاسخ دادن به سایر سوالات نیست. هر آزمون مجموعه‌ای از سوالات آسان تا سخت است و کسی موفق‌تر است که به سوالات آسان و متوسط پاسخ گوید. از طرفی به اندازه‌ی زمان و انرژی‌ای که صرف مطالعه‌ی یک درس کرده‌اید از خود توقع داشته باشید و تصور نکنید که بایستی تمام مطالب یک درس یا یک بخش را به یاد داشته باشید.
اساس تست زدن شما از زمان مطالعه‌تان در منزل پایه‌ریزی می‌شود. به دانسته‌هایتان اعتماد کنید. آزمون فقط آخرین مرحله‌ی آموختن است، یعنی پیاده کردن آن‌چه قبلا آموخته‌اید. پس در هنگام پاسخ‌گویی به سوالات تنها هدفتان تمرکز و سعی در استفاده از تمام آموخته‌هایتان باشد و اجازه ندهید افکار مخرب و منفی با انرژی‌ای که از شما می‌گیرند مانع از نتیجه‌گیری مطلوبتان شوند، تا به نتیجه‌ای که شایسته‌ی میزان مطالعات و سواد شماست دست یابید.

سریع ترین بازیکن جهان

بدون شک کریس رونالدو،سریع ترین فوتبالیست جام جهانیست!او سال گذشته چند ماهی همراه «یوسین بولت» - رکورد دار دوی 100 متر- تمرین کرد تا الگوی دویدن خود را عوض کند.آن تمرینات برای رونالدو تاثیرات مثبت داشت و او در یکی از مسابقات رئال مادرید در لالیگا به سرعت 32 کیلومتر در ساعت رسید.او با این سرعت میتواند 100 متر را در عرض 11 ثانیه بدود!البته جالب است بدانید که او هنگام دریبل با توپ به این سرعت رسیده!


قوی ترین شوت زن

آدریانو،فوروارد تیم ملی برزیل صاحب سنگین ترین شوت های دنیاست.او دو فصل پیش در مسابقات سری A یک شوت به سرعت 139 کیلومتر در ساعت زد که به تیرک دروازه خورد و توپ به متر عقب برگشت!البته او هنوز هم صاحب قوی ترین شوت زن دنیاست.او پیش از جام جهانی 1998 در بازی دوستانه فرانسه-برزیل از فاصله 38 متری شوتی زد که با سرعت 152 کیلومتر به سمت دروازه رفت و گل شد.

 


محکم ترین دفاع

کارلوس پویول 32 ساله از تیم ملی اسپانیا مستحکم ترین مدافع جام جهانی به حساب می آید تمام افرادی که  مسابقات بارسلونا را در چند فصل گذشته تماشا کردند،میدانند او خشونت زیادی در خط دفاع دارد.بر اساس آماری که فیفا منتشر کرده،او در ده بازی گذشته تیم ملی اسپانیا به طور میانگین در هر بازی 6/1 خطا داشته است!البته خطا های او آنچنان خشن است که به صورت متوسط در هر سه بازی دو کارت زرد میگیرد!

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به وبسایت تخصصی قرآن و عربی مدرسه نمونه دولتی پسرانه ی سید رضی اسلامشهر خـــــوش آمدید.این وب سایت فقــط از دانش آموزان خود مدرسه عضــویت میپذیرد. دوستان خــــارج از مدرسه عضویتشــان رد می شــود مگر اینکه از دانش آموزان سال قبــل این مدرسه باشند و یا از دانش آموزان دیگر مدارس باشند که صادقانه بخواهند در این وبلاگ فعالیت داشته باشند که در این صــورت به طور مشــروط با عضویتشـان موافقت میشود. نــــام کاربـــــری شما باید نام و نام خانوادگی + عدد 92 باشد. یک مثال برای ساخت نام کاربری صحیح : علی احمدی= ali-ahmadi92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در آینده می خواهی چه کاره بشی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 542
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 8,682
  • بازدید کلی : 136,991
  • کدهای اختصاصی
    مدرسه نمونه دولتی سید رضی seyedrazi